objectar

segona fase

Premis Laus 2008

Trenta-vuitena edició dels Premis Laus de Disseny Gràfic i Comunicació Visual, aquesta edició sota l’eslògan ‘El dia de l’orgull gràfic’ i amb una impactant campanya realitzada per Toormix

Un nombrós jurat multidisciplinar, format per professionals del disseny i la comunicació, ha estat l’encarregat d’atorgar set Grand Laus i diversos trofeus a les diferents categories en les que s’estructuren els Premis: Disseny Gràfic, Interactius, Comunicació Gràfica, Audiovisuals, Publicitat Audiovisual, Gràfica i Comunicació Institucional i Estudiants. 

En la categoria Disseny Gràfic, el Grand Laus ha estat concedit al cartell Matinés, de Miquel Polidano per a Only Espectacles. Els trofeus han estat atorgats al logotip Unika, de David López Cámara per a Unika, a l’Oficina, de Run per a l’Ajuntament de Terrassa, a la gràfica Sushiiitto, de Mucho per Itto Europa, a la revista Diónysos 11, de Bildi Grafiks per al Vinseum, a la col·lecció de portades Travesías, d’Astrid Stavro per a Arcadia, al llibre ‘La Librería de los escritores’, d’Astrid Stavro i Ana Domínguez per a Edicions La Central, al catàleg Índex, d’Eumogràfic per a la Universitat de Vic, a la Memòria ‘R, esta es nuestra historia’, de Cinfo per a R Cable, a la Memòria d’activitats del FAD 2006, d’Albert Folch Studio per al FAD, a la papereria d’Aurelia Interiorista, de DFraile per a Aurelia González, a l’element de promoció ‘El Museu es Muda’, d’Anna Gasulla per al Museu Tèxtil i de la Indumentària, l’autopromoció ‘Powers of Seven’, d’Esiete, al conjunt d’elements coordinats ‘Premios Nacionales de Diseño 1987-2006’, de Bildi Grafiks per al BCD, al conjunt d’elements coordinats ‘Concurs de Piano Maria Canals’, d’Astrid Stavro per al Palau de la Música, al packaging de Lazarus Wine, de Carlos Corral Madrigal per a Lazaruswine Elaboración Sensorial, S.L, i al packaging de Mucho per a Demasié.

En la categoria Interactius, el Grand Laus ha estat concedit a El poder de tu voz’, de Contrapunto per a Amnistia Internacional. Els trofeus han estat concedits a la promoció ‘Why the…?’ de Ruiz + Company per a Camper, al portal Blues, de Lamosca per a la Mediateca de La Caixa i a la campanya on-line El Reloj, de DoubleYou–Sra. Rushmore per a Diageo.

En la categoria Comunicació Gràfica, el Grand Laus ha estat concedit a ‘La denúncia del Festival de cinema de Sant Sebastià’, de Vitrubio Leo Burnett per a TCM. Els trofeus han anat a parar la direcció creativa de la tanca Smart Fortwo, de Contrapunto per a Daimlerchrysler Mercedes-Benz, a la direcció d’art ‘Responsabilidad en Basket’ i ‘Responsabilidad en Tenis’, de Villarrosàs per a American Nike, al copy ‘Rider; Grafitera’, de Villarrosàs per a American Nike, al copy ‘Dios no vive en Barcelona’, de SCPF per a Terminal B, a la comunicació gràfica no comercial ‘Derechos Humanos’, de Contrapunto per a Amnistia Inetrnacional, a la campanya Smart Fortwo Eco, de Contrapunto per a Daimlerchrysler Mercedes-Benz i al mailing del ‘Museu es Muda’ d’Anna Gasulla per al Museu Tèxtil i de la Indumentària. 

El Grand Laus dels Audiovisuals ha estat per a l’Exposició ‘Barcelona Sensacions: Barcelonins Avui’, de Paul Freeth per a l’ICUB, i els trofeus, per a la careta del programa Loops, de No-Domain per a Televisió de Catalunya i per a Buzz, de Vectorsoul per a Teuve.

Pel què fa a la categoria de Publicitat Audivisual, el Grand Laus ha estat concedit a ‘La Montaña Rusa’, de Vitrubio Leo Burnett per a France Telecom-Orange. Els trofeus han estat concedits a la Direcció Creativa de Globo, de DDB España per a VAESA Volkswagen, a la direcció d’art de Cabeza Caja, de Vitrubio Leo Burnett per a France Telecom-Orange i a l’animació J&B Quality, de No-Domain per a J&B. 

En l’apartat de Gràfica i Comunicació Institucional, el Grand Laus ha estat concedit a l’interactiu 5 segons de Minnim per al Banc de Sang i Teixits, i els trofeus, a la Identitat Corporativa del Mercat de les Flors, de Lamosca i Dani Navarro per al Mercat de les Flors, a l’edició de Diónysos 11, de Bildi Grafiks per a Vinseum, Museu de les cultures del Vi de Catalunya, a la gràfica de l’Ajuntament de Colera, de Porcuatro, a la gràfica del BCD, de Ruiz + Company, a la comunicació gràfica ‘Algun dubte?’, d’Smäll per a la Generalitat de Catalunya, a la comunicació audiovisual ‘Isla Deserta’ de Dayax per a l’Ajuntament de l’Hospitalet i a la comunicació audiovisual ‘El Xavi i la Judit’, d’Smäll per a l’Agència de Residus de la Generalitat de Catalunya. 

Finalment, i pel què fa a l’apartat d’Estudiants, el Grand Laus ha estat concedit al Projecte Final d’Estudis ‘Silenci a Barcelona’, de l’Elisabet Iglesias Hermoso, de l’Escola Elisava. En Lee Jang Sub, també d’Elisava, ha rebut un trofeu per al treball lliure No soy Chino, ni Japonés.  

www.laus.cat

Anuncis

No comments yet»

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

%d bloggers like this: